Nuffnang

Saturday 10 February 2018

Kisah Thea Sudah Hampir Selesai.




Maaf.

Janji saya kisah Thea akan berada di pasaran sekitar Disember 2017. Sungguhpun begitu sehingga sekarang masih belum ada bayang. Alhamdulillah cover sudah ada.


Manuskrip Demi Rindu Itu... masih dalam peringkat akhir penyunting. Ya lambat kerana saya tidak sempat meluangkan masa untuk peduli dan tekun membelek sejak dua menjak ini. Demi Rindu Itu... adalah keluaran kedua saya (secara personal) selepas Teman Jiwa a.k.a Soulamte (2016) saya terbitkan secara individu. Maka semua proses harus saya lalui dan lakukan sendiri. Justeru naskah karya ini adalah terhad untuk terbitan pertama nanti. Sekitar 150 buah sahaja dahulu. 


InsyaAllah sekitar Mac Thea akan berlegar di rak  https://www.facebook.com/NovelHaswidaAbuBakar. Hanya di sini dan tiada di kedai-kedai buku di luar sana.


Sungguhpun begitu, tempahan boleh dilakukan Mulai pertengahan Februari RM30 Semenanjung Malaysia dan RM33 Sabah & Sarawak.






No comments:

Post a Comment