Nuffnang

Thursday 25 March 2021

RAMADAN INI...NOVEL TERBARU HASWIDA ABU BAKAR

 

RAMADAN INI...

Baru-baru ini, awal pagi saya mendapat berita dari publisher nun di sana, manuskrip novel yang lulus penilaian panel dua bulan lalu ketika ini sudah berada pada proses penyunting. Alhamdulillah. Hadza Min Fadli Rabbi.Cerita adik yang manis itu, InsyaAllah, Ramadan ini Demi Rindu Itu akan berada di pasaran. Katanya, boleh saja saya mencadangkan beberapa design cover untuk mereka.

Saya terima peluang ini sebagai cabaran. Maka design cover pertama, kedua dan ketiga sudah saya cadangan di facebook saya Haswida Abu Bakar. InsyaAllah saya akan letak di sini juga tidak lama lagi.

Demi Rindu Itu...

Cerita Athira yang dipanggil Thea. Kisah dia si penggembara rindu. Mencari rindu yang satu itu. Rindu yang sudah lama hilang. Entah hidup atau sudah tiada di alam dunia ini. Kalaulah benar sudah 'pergi', Thea bersungguh ingin bersemuka dengan kuburnya. Barulah hatinya puas.


No comments:

Post a Comment