Nuffnang

Saturday 6 April 2013

Alia Kaisara: Siapa Perempuan Itu?










Sudah April

Sudah 6 April hari ini. Maksudnya sudah lebih dari satu perempat bulan kita berada dalam ruang 2013. Bagaimana dengan anda? Azam yang dipahat pada awal tahun dulu sudah berada di tahap mana, agaknya? Azam saya sudah pun nampak hasilnya tapi masih belum selesai. Masih banyak proses yang perlu dilalui lagi.

Azam saya untuk tahun 2013 ini adalah mencabar diri untuk menghasilkan sebuah novel tanpa cinta. Macam bagus kan? Dari kisah ‘cinta berani mati’ Ika: Skandalous Ika: Cinta Berani Mati, (2013), saya terus ‘buang’ cinta? Adakah nanti pembaca novel yang sudah sebati dengan novel-novel cinta, yang akan membaca novel Alia Kaisara: Siapa Perempuan Itu?, saya nanti. Maka itulah…ianya satu cabaran buat saya.

Kalau bukan genre cinta, Alia Kaisara: Siapa Perempuan itu harus diletak dalam rak genre mana ya?

Saya ingin ‘meletakkan’ cerita Alia ini dalam genre aksi. Bolehkah?

Tunggu dan lihat saja bagaimana perkembangan cerita Alia yang masih dalam tahap awal.

Apa khabar Skandalous Ika: Cinta Berani Mati (2013).

Sudah sebulan Ika berada di pasaran? Pada yang sudah membaca, apa pandangan anda? Suka? Benci? Atau tak ada rasa apa-apa? Luahkan apa yang anda rasa pada facebook saya Haswida Abu Bakar. 

No comments:

Post a Comment